Succesvol toegevoegd aan winkelmandje. Bestelling afronden

Fout bij het toevoegen aan winkelmandje.

Voorkeurlijst is toegevoegd

Voorkeurlijst kon niet toegevoegd worden

Voorkeurlijst is verwijderd

Bestellijst kon niet verwijderd worden

Fout bij het aanpassen van de bestellijst

Fout bij verwijderen van producten in bestellijst

Product is toegevoegd aan de voorkeurlijst

Fout bij het toevoegen van het product aan de voorkeurlijst

Sommige producten zijn niet toegevoegd aan je winkelmandje

Er zijn geen producten toegevoegd aan je winkelmandje

Alles voor

Mijn geleverde bestelling bevat niet alle artikelen die ik heb besteld, wat moet ik nu doen?

Onze chauffeur bezorgt u bij de levering een zendnota. Hierop vindt u een overzicht van de bestelling die u geplaatst heeft. Indien er artikelen niet tijdig op voorraad zijn bij ons en dus niet kunnen geleverd worden, komen deze automatisch in backorder te staan. Dit staat ook aangegeven op de zendnota. Van zodra deze terug op voorraad zijn, worden deze automatisch geleverd bij u.

Indien er geen backorders op de zendnota vermeld staan en de geleverde bestelling toch niet volledig is, kan u contact opnemen met onze dienst Interne Verkoop op het nummer +32 (0)11 27 86 99 of via mail.

Graag een afspraak of meer informatie?

Indien u graag een afspraak wilt maken of gewoon wat meer informatie wilt vragen, twijfel dan niet om ons te contacteren. We beantwoorden uw vraag zo spoedig mogelijk.

Contacteer ons