Succesvol toegevoegd aan winkelmandje. Bestelling afronden

Fout bij het toevoegen aan winkelmandje.

Bestellijst is toegevoegd

Bestellijst kon niet toegevoegd worden

Bestellijst is verwijderd

Bestellijst kon niet verwijderd worden

Fout bij het aanpassen van de bestellijst

Fout bij verwijderen van producten in bestellijst

Product is toegevoegd aan de bestellijst

Fout bij het toevoegen van het product aan de bestellijst

Sommige producten zijn niet toegevoegd aan je winkelmandje

Er zijn geen producten toegevoegd aan je winkelmandje

Alles voor

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld, wat moet ik doen?

Indien uw levering niet overeenstemt met uw bestelling, kan u contact opnemen met onze dienst Interne Verkoop op het nummer +32 (0)11 27 86 99 of via mail. Onze medewerkers zullen met behulp van uw juiste informatie nagaan wat er foutief geleverd werd en zo spoedig mogelijk een oplossing voorzien.

Graag een afspraak of meer informatie?

Indien u graag een afspraak wilt maken of gewoon wat meer informatie wilt vragen, twijfel dan niet om ons te contacteren. We beantwoorden uw vraag zo spoedig mogelijk.

Contacteer ons