Succesvol toegevoegd aan winkelmandje. Bestelling afronden

Fout bij het toevoegen aan winkelmandje.

Bestellijst is toegevoegd

Bestellijst kon niet toegevoegd worden

Bestellijst is verwijderd

Bestellijst kon niet verwijderd worden

Fout bij het aanpassen van de bestellijst

Fout bij verwijderen van producten in bestellijst

Product is toegevoegd aan de bestellijst

Fout bij het toevoegen van het product aan de bestellijst

Sommige producten zijn niet toegevoegd aan je winkelmandje

Er zijn geen producten toegevoegd aan je winkelmandje

Alles voor

FAQ

Bielen Produkten biedt u een antwoord op veelgestelde vragen.

Heeft u een bijkomende vraag of vindt u geen antwoord? U kan ons hier contacteren.

Bestellingen

Hoe pas ik een bestelling aan?

U kan uw bestelling aanpassen door contact op te nemen met onze dienst Interne Verkoop. Dit kan telefonisch of per mail. Een van onze medewerkers zal, indien mogelijk, de bestelling in ons systeem aanpassen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kan uw bestelling annuleren door contact op te nemen met onze dienst Interne Verkoop. Dit kan telefonisch of per mail. Een van onze medewerkers zal, indien mogelijk, de bestelling in ons systeem annuleren.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

In de e-shop kan u betalen met Bancontact, Payconic of PayPal.

Bij het afhalen van een bestelling in het magazijn kan er enkel met Bancontact betaald worden.

Ook bij onze chauffeurs kan u met Bancontact afrekenen! 

Leveringen

Wat zijn de leverkosten?

Bielen Produkten levert gratis over heel België vanaf € 175,00 excl. BTW. Bij bestellingen lager dan dit bedrag, wordt een transportkost van € 25 aangerekend.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bielen beschikt over vaste leverdagen. Om zeker te zijn op welke dag uw levering zal plaatsvinden, kan u steeds contact opnemen met onze dienst Interne Verkoop op het nummer +32 (0)11 27 86 99 of via mail.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kunt uw bestelling afhalen in ons magazijn. We adviseren u om voorafgaand uw bestelling te plaatsen via telefoon, mail, fax, post of onze e-shop. Zo kan uw bestelling al klaar gezet worden voor afhaling en dient u niet te wachten.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

In de e-shop kan u betalen met Bancontact, Payconic of PayPal.

Bij het afhalen van een bestelling in het magazijn kan er enkel met Bancontact betaald worden.

Ook bij onze chauffeurs kan u met Bancontact afrekenen! 

Mijn geleverde bestelling bevat niet alle artikelen die ik heb besteld, wat moet ik nu doen?

Onze chauffeur bezorgt u bij de levering een zendnota. Hierop vindt u een overzicht van de bestelling die u geplaatst heeft. Indien er artikelen niet tijdig op voorraad zijn bij ons en dus niet kunnen geleverd worden, komen deze automatisch in backorder te staan. Dit staat ook aangegeven op de zendnota. Van zodra deze terug op voorraad zijn, worden deze automatisch geleverd bij u.

Indien er geen backorders op de zendnota vermeld staan en de geleverde bestelling toch niet volledig is, kan u contact opnemen met onze dienst Interne Verkoop op het nummer +32 (0)11 27 86 99 of via mail.

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld, wat moet ik doen?

Indien uw levering niet overeenstemt met uw bestelling, kan u contact opnemen met onze dienst Interne Verkoop op het nummer +32 (0)11 27 86 99 of via mail. Onze medewerkers zullen met behulp van uw juiste informatie nagaan wat er foutief geleverd werd en zo spoedig mogelijk een oplossing voorzien.

Zijn er ook leveringen tijdens het weekend?

Er vinden geen leveringen plaats tijdens het weekend.
Bekijk de openingsuren van Bielen onderaan de pagina.

Wat als ik niet aanwezig ben op het moment van de levering?

Wanneer er niemand aanwezig is op het moment van de levering, kan de bestelling niet in ontvangst genomen worden en ook geen zendnota afgetekend worden. De bestelling keert terug naar het magazijn en zal na telefonisch contact zo spoedig mogelijk geleverd worden.

Wanneer moet ik eventuele schade of tekorten bij levering melden?

Eventuele schademeldingen of tekorten dienen schriftelijk binnen de drie dagen na de levering te gebeuren.

Retourneren

Kan ik een artikel retourneren?

Wanneer u een artikel wenst te retourneren, kan u contact opnemen met uw verkoopadviseur om een retouraanvraag in te dienen. Zij zullen de nodige gegevens noteren (klantnummer – zendnota nummer – factuurnummer) en nagaan of het artikel al dan niet geretourneerd kan worden.

Indien het product een voorraadartikel is, werken wij voor u een oplossing uit. Dit is enkel mogelijk als de producten ongebruikt zijn en zich in de originele verpakking bevinden.

Indien het product geen voorraadartikel is, werd dit speciaal voor u besteld. Terugname is in dergelijk geval niet mogelijk.

Retourneren kan tot maximum 3 maanden na aankoop

Wat zijn de retour voorwaarden?

  • ✓ Artikel moet ongebruikt zijn
  • ✓ Artikel moet zich in de originele verpakking bevinden
  • ✓ Retourneren kan tot maximum 3 maanden na factuur datum

Zijn er artikelen die ik niet kan retourneren?

Artikelen die gebruikt zijn of zich niet meer in de originele verpakking bevinden, kunnen niet geretourneerd worden. Eveneens is de terugname van niet-voorraadartikelen onmogelijk, aangezien deze artikelen speciaal voor u in bestelling geplaatst werden.

Retouraanvragen vanaf 3 maanden na factuurdatum kunnen niet meer gecrediteerd worden.

Is retourneren kosteloos?

Indien de aanvraag tot retour het gevolg is van een vergissing van de klant, zien wij ons genoodzaakt om 10% handelingskosten aan te rekenen.

Hoe word ik terugbetaald als ik mijn aankoop retourneer?

Bij het retourneren van uw aankoop, ontvangt u een creditnota. Deze creditnota kan u afhouden bij de betaling van uw factuur. Indien er geen factuur meer is, maken wij het bedrag over op uw bankrekening.

Klachten

Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?

Bielen hecht véél belang aan uw mening. We proberen de klanttevredenheid op verschillende manieren te meten. Via de klanttevredenheidsenquête onderzoekt Bielen de tevredenheid van de klant en spelen we in op de suggesties van de klant.

Als er zich toch iets voordoet waar u als klant minder tevreden over bent dan kan dit steeds gemeld worden, waarna vervolgens een oplossing aan u teruggekoppeld zal worden

Voor een klacht kan u contact opnemen met uw verkoopadviseur of onze dienst Interne Verkoop op het nummer 32 (0)11 27 86 99 of via mail. Zij zullen uw klacht registreren en zo spoedig mogelijk een oplossing aanbieden.

Betalingsvoorwaarden en facturatie

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

In de e-shop kan u betalen met Bancontact, Payconic of PayPal.

Bij het afhalen van een bestelling in het magazijn kan er enkel met Bancontact betaald worden.

Ook bij onze chauffeurs kan u met Bancontact afrekenen! 

Hoe wijzig ik mijn facturatiegegevens?

Om uw facturatiegegevens te wijzigen kan u contact opnemen met onze dienst Interne Verkoop. Dit kan telefonisch of per mail.

Wat met een foutieve prijs op mijn factuur?

U kan contact opnemen met onze dienst Interne Verkoop op het nummer +32 (0)11 27 86 99 of via mail. Een medewerker zal de nodige info verzamelen en zal, in geval van een foutieve facturatie, zorgen dat u een creditnota ontvangt.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Contant, overschrijving na ontvangst factuur, betaling via domiciliëring

E-shop

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

In de e-shop kan u betalen met Bancontact, Payconic of PayPal.

Bij het afhalen van een bestelling in het magazijn kan er enkel met Bancontact betaald worden.

Ook bij onze chauffeurs kan u met Bancontact afrekenen! 

Kan ik online bestellen? Wat moet ik doen?

Als klant van Bielen kan u genieten van de voordelen van onze e-shop. Hiervoor kan u een account aanvragen via deze website.

Hoe kan ik een account aanvragen?

Als klant van Bielen kan u online een account aanvragen. U vult uw gegevens in het formulier in en u ontvangt een bevestigingsmail.

Ik ben mijn gebruikersnaam/paswoord vergeten. Wat doe ik?

Wanneer u uw gebruikersnaam vergeten bent, kan u contact opnemen met onze dienst Customer Service op het telefoonnummer 32 (0)11 81 91 44.

Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kan u altijd een nieuw wachtwoord aanvragen via deze pagina.

Het inloggen is mislukt. Wat doe ik?

U kan best contact opnemen met onze dienst Customer Service op het telefoonnummer 32 (0)11 81 91 44. Onze medewerker zal samen met u de stappen overlopen en het probleem trachten op te lossen.

Graag een afspraak of meer informatie?

Indien u graag een afspraak wilt maken of gewoon wat meer informatie wilt vragen, twijfel dan niet om ons te contacteren. We beantwoorden uw vraag zo spoedig mogelijk.

Contacteer ons